Platforma, która w jednym miejscu gromadzi lokale do szybkiego wynajmu na spotkania biznesowe i do pracy wystartowała w połowie lutego. Badania przeprowadzone na zlecenie My Meeting Rooms na grupie małych przedsiębiorców pokazały, że aż 45% z nich ma biuro w domu. Serwis wychodzi naprzeciw potrzebom tej grupy, umożliwiając rezerwacje na godziny profesjonalnych przestrzeni biznesowych w całej Polsce.
- Obecność na platformie to dla nas dodatkowa możliwość wynajmu nie tylko sal konferencyjnych, ale przede wszystkim miejsc do spotkań biznesowych w restauracji. Przez to, że nasz lokal znajduje się w ścisłym centrum Warszawy, zaledwie kilkanaście metrów od stacji metra Świętokrzyska, często widzimy ludzi pracujących przy kawie albo odbywających spotkania biznesowe. Platforma pozwoli nam lepiej zaplanować zarządzanie powierzchnią w lokalu - mówi Daria Stasiak, właścicielka restauracji Herba Berba i sal konferencyjnych w budynku PAST’y przy ulicy Zielnej 39.
Nie tylko Warszawa
Oprócz największych miast w Polsce, lokale do pracy i na spotkania biznesowe na My Meeting Rooms można również odnaleźć w Rzeszowie, Gorzowie Wielkopolskim, Jeleniej Górze, Zakopanem. Właściciele i zarządcy miejsc, które dołączają do serwisu, mogą dodatkowo skorzystać z oferty marketingowej, w której zakres wchodzi pozycjonowanie wewnątrz serwisu, promocja w social media oraz mailing do baz B2B oraz B2C.
– Każdego dnia do platformy właściciele dodają średnio 2-3 nowe lokalizacje. To niezły wynik, szczególnie, że wystartowaliśmy zaledwie kilka tygodni temu. Naszym atutem jest darmowa rejestracja i obecność w serwisie oraz możliwość dotarcia do szerokiego grona firm z sektora MSP. Co może cieszyć, to coraz większe zainteresowanie właścicieli nieruchomości z miast regionalnych. Chcemy, żeby do końca roku serwis oferował 1000 miejsc w całej Polsce – podkreśla Michał Witewski, pomysłodawca i właściciel My Meeting Rooms.
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/blisko-100-miejsc-dolaczylo-do-serwisu-my-meeting-rooms